.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از عملیات غرور آفرین دستگیری ریگی؛
پیام قدردانی استاندار و معاون سیاسی مازندران از سربازان گمنام امام زمان(عج)
پس از عملیات غرور آفرین دستگیری تروریست شرور عبدالمالک ریگی ، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار و هادی ابراهیمی معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران از ایثار و اخلاص سربازان گمنام امام زمان (عج)، قدردانی و ....
پیام قدردانی استاندار و معاون سیاسی مازندران از سربازان گمنام امام زمان(عج)

پس از عملیات غرور آفرین دستگیری تروریست شرور عبدالمالک ریگی ، سیدعلی اکبر طاهایی استاندار و هادی ابراهیمی معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران از ایثار و اخلاص سربازان گمنام امام زمان (عج)، قدردانی و پیامی را صادر کردند.

در بخشي از پيام سیدعلی اکبر طاهایی استاندار مازندران خطاب به حجت الاسلام مصلحي وزير اطلاعات آمده است:

در نهايت مسرت و امتنان بر خويش فرض مي دانم به نمايندگي از مردم حماسه آفرين مازندران از سربلندي هميشگي سربازان امام زمان (عج) در عمليات غرورآفرين و دشمن شكن و دستگيري تروريست شرور عبدالمالك ريگي كه دستش تا مرفق به خون مظلومان بي دفاع شيعي و سني و مرزبانان و شهروندان ما آلوده است قدرداني و سپاسگذاري نمايم.

در اين پيام آمده است : ترديدي نيست كه دست حمايت و چشم عنایت الهي در آينه موفقيت گمنامان عرصه ايثار و اخلاص ، پيوسته پيداست و هرگز نمي توان الطاف خفیه الهي را در اين پيروزي مقدس كتمان كرد و خوشا به حال مجاهدان خاموش كه اينگونه رضايت الهي و خشنودي مردم شهيدپرور را همزمان جلب كرده و نا امیدی كشنده دشمنان قسم خورده ما را تثبيت و جاودانه مي كنند.


همچنين هادي ابراهيمي، معاون سیاسی- امنیتی استانداری مازندران نیز در بخشي از پيام خود خطاب به حجت الاسلام حكيم، مديركل اطلاعات استان مازندران آورده است:

عمليات مقدس دستگيري تروريست شرور عبدالمالك ريگي ، به مردم ما طمانینه و به دشمنان ما رعب و وحشت ارزاني كرده و در اوج توطئه ها و دشمنی های اخیر استكبار ، حضور پرشور 50 ميليوني مردم در روز 22 بهمن 88 ، اقتدار ملي و امنيتي ما را به نمايش گذاشته و تاثير تجلي پروژه هاي بزرگی همچون ناوشكن جماران را دو چندان كرده است.

يقين دارم كه اراده خداوند سربلندي ملت ما و سرشكستگي دشمنان قسم خورده اسلام را به همراه خواهد داشت و در آينده نيز در سايه رهبري هاي پيامبرگونه مقام عظماي ولايت و رهبري حضرت آيت الله خامنه اي اين عنايات الهي و امدادهاي غيبي به كرات ياري مان خواهد كرد و سربلندي و سرافرازي اسلام عزيز استمرار خواهد يافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 اسفند 1388
از سربازان گمنام امام زمان متشکریم و ارزوی سلامت وموفقیت برای تک تک انان داریم وبه مردم استان سیستان وبلوچستان تبریک وی گویم به امید روزی که تبعیض از ان منطقه برداشته شود و با اقدامات مدبرانه دولت خدمت گزار در ان منطقه بقیه مشکلات حل شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.